Tuesday, May 24, 2011

coklat si budak juvana

siapa kata budak-budak sekolah juvana ni tak pandai bisnes. tengok gambar kat bawah ni. bukan main lagi kau kan daim. diam-diam ubi berisis. sempat lagi tu buat bisnes coklat. kau fikir si botak tu akan duduk diam aja? haha so, jangan salah tafsir kalau budak-budak jahat semuanya tak boleh berjaya. bak kata orang putih, "dont judge book by its cover".


nanti korang kawin buat la satu lagi coklat, taruk la nama sheril ke, sheza ke, raadzim pun okay apa? kawin jangan lupa jemput ye! aku nak gak duduk semeja dengan artis. nak jugak rasa macam mana rasa glamour. nak jugak rasa kena amik gambar dengan paparazzi. oh, tinggi betul khayalan aku kali ini.

shera: sayang..you sayang i tak?
zahiril: of coz la sayang.
shera: i tak percaya la. i nak bukti!
zahiril: kalau tak percaya, operate la dada, xray la hati.
shera: okay, esok kita pergi hospital kl ya?
zahiril: %$^#@!*>?+!

p/s: coklat daim tu memang ada ya. boleh dapat dipasaran berdekatan anda.

5 comments:

nureenina said...

hihi...rajin dy edit~

fikri FAUZI said...

hihi, coklat tu sedap kot..try la rasa.

ABU said...

KEH KEH...

dyanie said...

hahaha jd jgn pndg sblh mata je....hihi terbaeekk =)

fikri FAUZI said...

abu - gelak2..haha

dyanie - yeahh, betul tuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...