Friday, May 20, 2011

siapakah lelaki misteri yang hobinya mencurah asid itu?

cuba fikir siapa agaknya musibat misteri yang hobinya suka mencurah asid kat muka orang ni. bukan sekali, bukan dua kali tapi sudah berkali-kali perkara ini terjadi. motif? masih dikaji. tapi aku ada beberapa sebab motif pencurah asid ini.

mengikut firasat aku, penyimbah asid ni masih sekolah lagi. dia tengah buat ekperiment tentang kelarutan asid hidroklorik dan tindak balas terhadap kulit manusia. tapi disebabkan susah nk dapatkan mayat. dia mencari jalan pintas yang agak kurang bijak dengan mencurah asid tersebut keatas orang awam. kalau cikgu kimia kau dapat tau, habis! memang terus kau dapat 9G.

seterusnya, aku rasa dia ni frust tak dapat nk pikat mana-mana perempuan dekat briedkfield. tu yang nekad nk balas dendam dengan curah asid tu. kalau muka kau macam pelakon2 korea tak per gak. tapi ha ni dia.
terang lagi bersuluh, siapa nk kau. dah la muka tak hensem. anak wak putat yang muka macam jalan tak siap tu lagi hensem dari kau tau tak? kalau bagi free pun takde siapa nk. lol

dah-dah la tu. simpan-simpan la asid kau tu. membazir tau tak. membazir tu amalan syaitan. kau patut simbah asid tu kat muka kau sendiri dulu. baru kau tau macammana rasanya. sedap ke tak. perit ke tak. silap-silap hari bulan boleh putih macam micheal jackson ke. siapa tahu.

2 comments:

cthajar_pinkgurl said...

wakaka senak perut ku ! baca nie :D

fikri FAUZI said...

kalau dapat tangkapp..kita bakor aja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...