Thursday, May 26, 2011

sekilo dua hengget..

tiba-tiba handphone jenama SE aku berdering, ku lihat di screen tertera unknown number, aku mula gelisah. who the hell yang call aku pagi-pagi ni. lantas, aku angkat panggilan tersebut. laa, rupanya member lama aku la. buat aku gundah sahaja.

"kau nk join aku buat bisnes tak?" ujar kawan ku itu, "bisnes apa bro?" balas aku. dalam hati aku terlintas mungkin dia nak ajak aku buat MLM. argh, kalau MLM la gamaknya, memang tak la aku nk join. Namun, fikiran aku meleset. "Aku nk buat bisness jual baju la bro, nak join tak? kau jadi designer." tegasnya lagi.

Laa, jual baju rupanya. Ok jugak la. Tapi kalau nk design-design ni aku still tade pengalaman lagi. Tapi boleh la kalau nak conteng-conteng tu. Selepas beberapa ketika, aku mula mengorak langkah pertama dengan mendesign baju-baju yang tak seberapa ini. Dan ini lah hasilnya.



mari mari, sekilo dua hengget aje. sebenarnya design aku ni baru versi beta dari jenama FF (pergh, perasan ada brand sendiri). Insyallah kalau takde apa-apa aral merintang. Anda boleh pesan dan dapatkan baju-baju ini. Tapi okay tak desing-design baju aku tu??

4 comments:

Anonymous said...

style bro. this is best bro!

Abu Bagi said...

baju pic yg first tu lawa..like :D

fikri FAUZI said...

anonymous - hihi..thnx


abu - thxn for the compliment. ;D

Anonymous said...

Last skali please! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...