Wednesday, June 22, 2011

Tragedi Nak Main Futsal



Ghani : Malam ni kita main futsal kat mana?

Deraman : malam ni kita main dekat galaxy 15. lepas tu boleh terus lepak shisha. aku dah lama tak shisha ni.

Apeng : Chun! boleh aku pekena roti nankimak kat sana. Eh Deraman, kau pakai baju kerja ni je ke nk futsal?

Deraman: Jangan pandang belakang

Ghani : Eleh, kau ingat seram la tu. Aku tak takut la.

Deraman : Kan aku dah cakap, jangan pandang belakang. Aku tengah tukar sepender la bodohh!

Ghani & Apeng : LMFAO

Deraman : &*(&*%$&?>"_+)*#


10 comments:

Anonymous said...

HAHA! kelakar la sial post ni.

Raji and Yeen said...

hahahaha feewitt

kjaharun said...

haha... siot je ~~

Nonie said...

sengal jeww ^_^

a d i n said...

hahaha, bengong, sian budak blakang tu..

fikri FAUZI said...

anonymous - gelak la..hihi


raji n yeen - fewiittt


kjaharun - klkar x?


nonie - haha, sengal habis


adin - yg dia pandang belakang jugak kenapa..haha

ABU said...

keh keh keh bongok..dpt bodoh sebijik hahaha :)

echaRierie said...

hahahaha..sengal ~

fikri FAUZI said...

abu - aku kena bongok? haha



echaRierie - hahah, sengal habis

alif haris said...

hahaha .. ingat cerita hantu jgn pndg belakang :D .. hampeh tol ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...