Tuesday, June 7, 2011

review tentang X-Men First Class(2011)

aku akui, aku tak pernah miss tengok x-men bermula dengan X-Men(2000), X2(2003), X-Men: The Last Stand (2006), X-Men Origins: Wolverine(2009) dan yang terkini X-Men Fisrt class (2011). No wonder la cerita ni still ada sequel. Orang2 macam aku ni la yang menggalakkan Matthew Vaughn untuk menyambung cerita ini.


  • baru aku tau macammana semua anggota mendapat gelaran masing macam megnito, mistique, banshee, professor x dan yang lainnya.
  • baru aku tau kenapa beast berubah bentuk menjadi makhluk berbulu biru.
  • baru aku tau kenapa megnito betul2 nk hukum kaum manusia
  • baru aku tau kenapa magneto dan professor membawa dua haluan yang berbeza.
  • baru aku tau yang raven tu ada kaitan dengan professor x

andai kata aku berpeluang memilik mana-mana kuasa mutan, dengan besar hatinya aku ingin memilik kuasa professor x yang mana aku boleh memanipulasi minda manusia. nanti senang, kawal minda akak casher kat admin n jadikan ledger balance jadi kosong dan yang paling penting xyah amik xm dan study penat2. tautau da dapat A!

filem ni aku syorkan wajib tonton punya filem. kalau tak tengok baik kau kencing sambil korek hidung la.

4 comments:

Anonymous said...

aku dah tengok bro!cerita dia sangat best

ZIRCON GURL said...

esok juga saya ke pawagam.

Abu Bagi said...

dammm aku tak tengok lagi cite ni..tak de masa..arghhh...

ima said...

mesti cte nie lama kat wayang. sempat la tgk cmtue. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...