Wednesday, June 30, 2010

20 years later, imight be like this

Listening to: Sleeq - Tanya Nama
Mood: homie
Watching: Tv

tengah main fb, tiba2 nampak satu web ni. see you in 20 years later. wow, bunyi nya macam interestiing. so aku pun try la masuk web tu. aku bukak balik folder2 gambar aku upload beberapa keping tuk diujikaji.


and this is the result

40++(awet muda tak aku?)

50++

dan yang ini. bapak horror..boleh ganti zombie dalam filem jangan zombie kg pisang.
tapi ni pulak effect kalau aku amik drug masa aku tua nanti.sumpah aku taknak amik drug!!
.
.
.
.
tak lama lagi nak masuk 30 tahun. lepas tu 40 tahun. oh, sekejap nye masa berlalu. "pakcik..oo pakcik". lepas tu, "atuk..oh atukkk!"

2 comments:

ApizMabux said...

Kalau pic tu dia tak dapat execute mean? *DIE

syaf said...

woo menatang nih
akau dah try dah dulu...cun plak..muahahha

http://uncle-syaf.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...