Friday, June 25, 2010

what a day


hari ni sangat penat. mana taknye. pagi2 lagi pukul 8 dah kena bangun.kire awal la tu(selalunya pukul 10 baru bangun). lepas bangun terus mandi. dengan berbreakfastkan roti canai 2 keping,aku bergerak ke tapah dari tg malim. aku nak g rumah baru tanter aku.

sampai je tapah,dengan berbekalkan berus sabut, mop lantai, baldi, ajax fabuloso dan yg paling penting sekali tanah. aku cuci satu rumah baru tu dengan air tanah. ye la, sebab sebelum ni, rumah tu rumah orang bukan islam. nak taknak kena la cuci. mana la tau ade bekas2 babi ke. anjing ke.

penat oo. kaki rasa macam nak tanggal je. lepas habis dengan air tanah, kena bilas 6 kali air paip. can u image guys?'terkeluar pulak loghat english aku' . fiuh, masa tu hanya tuhan yg tahu macam mana penatnya tangah aku ni menyental dilantai. nasib baik rumah tak besar. nasib baik satu tingkat. ;)

habis je kerja, masing2 penat. balik rumah terus tidur. sedar2 je dah pukul 8 malam. orang cakap mmg cyok tidur petang2 ni n then bangun bile malam. haah! betul la. alu sokong!

esok nak kena angkut perabot2 pulak ke sana. tape2, boleh ganti dumbell. hahahha

6 comments:

afifahramli said...

haha.. cyok la ko..

maghrib smyg ke x haa?

fikri FAUZI said...

tu la pasal..termiss pulak..ahaha

'AQILAH said...

hee rumah baru...:)

fikri FAUZI said...

aqilah-rumah baru duduk.. ;D

ezy said...

eh,ko btul2 ke nk bli bju nih????
kang aku bli ko xnk ngaku plak.
wek.

btw,thanks 4 da wish :PP

iqbalsyarie said...

sdap giler tdo weyhh!!hahahahaa
selamat lah ea.moga berkat umah baru tu.amiinnn
Latest post:Org tanya,saya jawab..nak tanya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...