Saturday, June 12, 2010

broga hill sangat best!

Listening to: Timbaland & JoJo - Losing Control
Mood: Friends ;(
Playing: FB

semalam final paper untuk special sem dah habis. yeay. freedom! aku sangat happy bercampur sedikit gundah sebab terfikir balik macam mana aku jawab soklan xm semalam. dayum.

lepas habis final. aku dengan member2 uniten bercadang tuk habiskan masa bersama sebelum masing2 balik ke kg halaman masing2. 1 bulan cuti n tak dapat jumpe korang. ;(

akhirnya sampai jugak ke bukit broga. rupa-rupanya, takde la jauh sangat dengan uniten. dalam setengah jam je dah sampai. lepas je menyaksikan perlawanan perancis menentang uruguay. aku dengan member2 terus blk uniten, tukar2 baju tuk pegi bukit broga.

lebih kurang jam 530 pagi tadi, kami tiba dikaki bukit broga. ramai gila orang. pendakian dimulakan. dah la semua pakai selipar sebab sayang nak pakai kasut takut rosak. dalam 30 minit mendaki, kami tiba.

1.7 km..amcam? ade larat nak naik

lampu hp penyinar jalan kami.

sungguh teruja dengan keindahan dan kesejukan angin yang bertiup. aku mula menekan2 butang snap kat camera. camwhore la. ape lagi. tapi sampai kat puncak tu, badan dah lenjun dengan peluh. rasa macam nak bukak baju je. aku lagi teruja bila dapat tengok matahara terbit. dan masa tu i was like, OMG.

friends..u just like my sunshine ;D

puncak broga hill

puncak broga. 'padahal bukan puncak lagi, penat n taklarat nk panjat dh'

cari kot2 ade jumpa harta karun. xD


lari2..paparazzi..lari2.

lebih kurang pukul 830 pagi, kami mula turun. matahari mula naik dah hari makin panas. perut seriously lapar gile. otw balik tu kami singgah breakfast kat 15 bangi. nasib baik umur aku panjang. aim boleh terkelap time drive. nasib baik co pilot dud ade. kalau tak, tak tau la kan. hahaha. sampai rumah je semua tidur.

hari ni budak2 rumah semua balik, ehsan haikal naz apeas aim. aku pulak balik esok. nasib baik ade amir. kalau tak sorang2 aku kat rumah. apsl korang balik awal sangat doe. ;(

selamat bercuti buat budak2 uniten yang lain. penuhkan hari anda dengan perkara yang faedah.

3 comments:

bG said...

patut la ko tanya aku ptg td pasal France lwn ngn sape. rupanya nak update blog. hahahaha

fikri FAUZI said...

payah nak sebut negara tu..tu yg lupa tu..hahaha

nazemy ibrahim said...

huhu..besr glew..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...