Monday, June 28, 2010

andai aku kaya

tengah syok2 dengar hitz.fm, tetiba terkaluar lagu ni. damn awesome! Travie Mccoy ft. Bruno Mars-billionaire. bile la aku nak jadi billionaire. harapan la wei. banyak brangan je. tapi sape taknak kaye kan. spe taknak duit kan. cuba habaq mai kat che sapa??

"I wanna be a billionaire so frekin' bad
Buy all of the things I never had
I wanna be on the cover of Forbes Magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights, yeaaah
A different city every night oh I swear
The world better prepare for when I’m a billionaire"


versi melayu
"Aku ingin menjadi Billionaire
Membeli semua bende yang aku tidak pernah ada
Aku ingin berada didepan Majalah Forbes
Sambil tersenyum di sebelah Oprah dan Ratunya

Oh setiap kali aku memejamkan mata
Aku melihat nama ku di lampu bersinar, yeaaah
Sebuah bandar yang berbeza setiap malam oh aku bersumpah
Kalau la aku billionare,akan ku ubah dunia"

heck, i was like crazey thinkin bout this things. it make me wanna say ohhmaiigoshhh. kalau la aku kaya..kalau la..kalau la.. kalau la ade lampu aladin yg boleh gosok2 n tunaikan hajat. aku nak kaya. jadi billionaire!

2 comments:

iqbalsyarie said...

wahahahaha..semua org nak jadi kaya!tapi tak semua org nak jd jutawan~hehe
Latest post:Bagaimana mahu menyatakan sayang yg sebenarnya?

ashraf said...

baru hari ni aku taw sape yg nyanyi lagu tu hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...