Thursday, June 10, 2010

ketika bosan ini yang kami buat

Listening to: Random song
Mood: Starving
Playing: FB

oh, aku terasa bosan. aku pandang luar jendela, kelihatan kelibat2 brother2 botak yang yang pagi2 lagi dah menjerit2 "ke kanan pusing..ke kiri pusing..pandang depan!!!" arghh..sakit telinga aku. nak tidur pun susah. aku bosan..bosan dengan minggu exam. nak kena study je. sakit otak.

berbekalkan kamera yang ade,

tak dan nak pakai seluar, dengan berkain pelekat. aku mula melompat2 untuk ambil gambar. penat kot melompat2 ni. berpeluh2 satu badan. bagus jugak sebenarnya. same je macam korang breakdance ke..shuffle ke. 'same ke?'
cubaan untuk terbang sebagai sami agak menjadi.

takde skateboard, kusyen pun jadi la kan..

model2 hitam putih dari atas sekali fik, haikal,apeas,aim

2 comments:

Anonymous said...

best best :D

fikri FAUZI said...

sangat best..haha..nak join?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...