Monday, May 10, 2010

walaupun kecundang, kau tetap di hati ku MU!

Listening: Shakira ft. Freshlyground - Waka Waka(This Time For Africa)
Watching: TV3
Playing: FB

"goolllllllll!!!!!!" jerit penyokong2 manu lepas gol pertama milik manu hasil jaringan fletcher. gua caya la sama lu manu. aku dengan semangat nye menyanyi2 lagu "when man u..when man u goes marching in..throught out the world.... bla bla bla" sambil menggigit-gigit straw kat tangan sebab air dalam cawan dah habis. aku sedikit kecewa sebab musim ni manu tak dapat peluang jadi juara yg jatuhnya kepada chealsea. aku selaku wakil peminat manu yang agak kecewa dan dengan berat hatinya terpaksa mengucapkan "tahniah chealsea!". ala, setakat kalah 1 point, tayah bising la doe. SATU POINT JE KOT!


season depan aku suruh ferguson letak jawatan kasi aku jadi manager man u. konfirm tiap2 game aku sponser ticket kat budak2 malaysia yg nak g tengok game man u esp budak2 uniten pusaka tesayang.

tapi tahniah juga buat manu sebab bantai stoke 4 - 0. wohoo!! walauapapun badai melanda pantai, banjir membasahi bumi, jerebu menutup udara, tsunami melanda darat, puting beliung meredah tanpa pilih kasih, 'kau tetap dihati ku manchester united'.

interview aku dgn mizz nina yg tengah famous dgn lagu what u waiting for.
mizz nina: hye fik, i wanna ask you something. can i?
fikri: yeah, my pleasure dear.
mizz nina: what do you think about red?
fikri: i just think about manchester united, manchester united and manchester united.
mizz nina: i guest u r a big fan of man is it?
fikri : yeah babe!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...