Saturday, March 14, 2009

uniten kebanjiran

Venue:amanah a5-04-xx
Cuace:hujan lebat!
Background music:Pussy Cat Dolls - Jai Ho(OST Slumdog Millionaire)
Kedatangan:5/5
Mood:Cant wait.

Tetibe je aku dengar suare ehsan menjerit,"banjir2, bumbung bocor". Aku pun terkejut la. Igtkan kenape, rupe2 nyer bumbung bilik Ehsan bocor.gile la.harap je UNITEN. U Swasta kot,bende remeh temeh cm ni pun tak dpt setel.kikiki.nasib baik bilik aku kat sblh tak bocor gak. Tapi hujan kat uniten ni lebat gilevavi la.Dgn guruh berdentum memanggil hujan.hak3.Basah gak la lantai bilik ehsan. Ni sume gare2 banyak sgt penumpang harem la ni(ayat ni tiade kaitan dgn sesape yg ddk kat subang atau pun yang telah lame hidup)hahahaha. Then ape lagi. Aku pun snap la pict bilik ehsan.Maaf la, bilik sedikit terabut(padahal terabur gilevavi.Sampai due baldi ktorang pakai. Due due penuh pulak tu.Haiyyo.


air mule menitik membasahkan lantai



sampai 2 baldi kne pakai kot



hahaha.kesian korang



syiling yang bocor

11 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

sian tol korang
kalau kene kat aku,
dah lame aku saman mak leha
pengarah uitm kedah tu
hahaha

LepenT said...

ape ayam la ko nyh adi
kiteorg bkn uitm cum ko
pe kelas ipta
dorm pon ramai2,i bilik air 60 0rg
hahahaha

just kidin

MIA LARA said...

haha.. baaaanjir! wah. best ni. bole swimming~

;p

fikri FAUZI said...

hahaha..
kite buat gaye backstrock..
hahaha

baboon^albino said...

salam...ahaks,leh buat indoor shower ark..hehehe.just kidding.nasib sempat selamatkan barang-barang,erm..sempat ker?

Monkey D Luffy said...

kaco ler... baru jer si ehsan tu nak 'bersedap2' di bilik

afifahramli said...

waaa...

pengalaman yg same..
ahahaha~

cuma ak xperlukan baldi..
balek2, air memenuhi ruang tamu..

pastu ade je mulut suke perli..
besh oo kalo sumbat cili..

fikri FAUZI said...

semapat la..
apsl tak semapt pulak..hu3..
tu la..
sumabt dgn cili booo

LepenT said...

ppah marh saye ke?
kerana memerli anda
hhaahaha
tutup tingkap sebelom kuar umah
hahaha
t tv basah
wiwiwiw

afifahramli said...

ade ea fik cili boo??

tolong carikan utk ak..

nk cili org ni..

::EHSANSNIPER:: said...

Perhatian..Tilam itu bukan tilam aku k..Tilam aku blah kanan..Tu tilam haikal,irwan n aim..Haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...