Tuesday, March 8, 2011

santai di kelab tasik putrajaya

Listening: Kristal - Selagi Ada Rindu
Mood: coughing

oh yes. for this entry, ive put some photos. gambar2 ni semua diambil di kelab tasik putrajaya. petang2 mmg ramai orang. mostly yang datang adalah untuk berrowing.'ada ke perkataan berrowing?', oh, anggap sajalah ada. aku? aku datang tuk shoot2 aja. tiba je kat tasik tu, ada sorang pakcik ni, aku usha dia termenung jauh, mengikut firasat aku, mungkin pakcik ni teringat akan janda-jandanya tak pun anak2 dia. ataupun teringat kekasih gelapnya masa zaman dia muda2 dulu.

namun, focusku terhadap pakcik tu terganggu tatkala segerombolan manusia melintas dihadapanku dengan menaiki "bicycle kick"(ayat amir). ahh, aku buntu dan terus menekan-nekan butang snap di camera. selepas beberapa kali snap, aku jerit, "wei, amik gambar aku la pulak der! aku nk gambar jugak". dan inilah hasilnya yang tak seberapa.






oh, pasal pakcik tu, biar la ia menjadi satu persoalan. suspen tak? haha.. takk? ahh, do i care? hell no man!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...