Monday, March 7, 2011

when weekend come

Listening: random song
Mood: bola

buat jurung2 kalinya weekend aku dimanfaatkan dengan aktiviti berfaedah. tak seperti selalu, jadual weekend penuh dengan tidur dan perkara2 yg terbermanfaat yg lain. kali ni aku telah ke bukit broga. bukan kali pertama aku ke sana, ni kali kedua. penat ya amat. rasa kalau boleh tanggal kan kaki dah memang aku tanggalkan aje.

puas aku carik buaian tempat photoshoot angkasawan negara kita, akhirnya jumpa juga. disangka terang sampai ke petang rupanya hujan ditengahhari. "dayum, buaian tu dah tade!" yang ada hanyalah pokok yg ditampal dengan sign board 'toilet'. tak cukup dengan tu, manusia mana entah gantung kasut dorang kat pokok tu. mungkin mereka rasa dengan buat benda tu akan beri mereka tuah. ah, persetankan semua itu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...