Thursday, March 10, 2011

why i do blogging

Listening: China Dool - Genie Jah
Mood: huha

yeah, i know that every one have their own passion, so do i. aku mula berkecimpung dengan penulisan blog ni sebab terpengaruh dengan rakan2, most of them dah ada blog. so, aku pun macam tak nak ketinggalan zaman la. ini antara propaganda yg sering kedengaran, "camon man!, u shud have a blog rite now!like seriusly!.". "kau tade blog? GILE LAME DOE"."loser la kau, blog pun tade!" what the hack! aku pun start la berblog.

it fun to write blog sebab korang boleh tulis apa je yang korang suka. nak maki hamun ke, nk cerita pasal schedule life korang ke or anything related to u guys. u know what i mean. kadang2 bila dah habis tulis satu entry, korang akan rasa macam ada satu beban yang besar dah terlepas dari dada korang. feel so relief. n i luv that feel.

pasal follower dan komen, i dont mind kalau orang just bw, tak kisah la kalau tak ramai follower n komen pun as long as kita happy dengan blog kita. ada sesetengah blog tu ramai follower n komen sebab ape tau? sebab dorang artis or public figure.

for example, blog hanis zalikha, nk kata blog dia best, tade la best pun. okay, no offence. aku cuma cakap apa yang rasa je. ramai orang minat dia sebab dia lawa. model kot. its a compliment, u shud proud of it hanis. haha. ;D

tumblr? of coz aku ada, tapi cuma tak active macam blog la. ni link aku FikriFauzi. now u guys why i do blogging. aku rasa korang pun ras bende yang sama bukan? if so, gimme five!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...