Monday, December 20, 2010

Malaysia VS Vietnam

Listening to: Jason Derulo
Mood: Lazy

baru nak update, sangat busy semester ni.
hmmm, umum sudahpun mengetahui baru2 ni Malaysia telah berjaya memenangi perlawanan separuh akhir first leg menentang Vietnam. Kedua-dua gol kemenangan dijaringkan oleh striker Selangor Safee Sali. Mantap beb!

Nwy, separuh masa pertama Malaysia menunjukkan permainan menarik dengan beberapa cubaan pada gol lawan. Stadium bukit jalil tu dah macam nak roboh dengan jeritan penyorak yang tak kering tekak memekik "malaysia, o malaysia". aku pun dengan rasa bangganya menjerit "raja gopal, i luv u". hahaha. bukan senang untuk aku keluarkan ayat2 begitu.

tak sabar untuk tengok final malaysia lawan indonesia. kasi tapau itu indon. insyallah kita bertemu di stadium bukit jalil nanti. see u there.







4 comments:

Aisya J said...

Waaa bestnya tengok live!~ :D

Dmushmush said...

Hahaa. Seronok gila!

Anonymous said...

weyyy,gmba muka aku yg buruk jgk yg ko nak letakk kn.grr :P

fikri FAUZI said...

aisya j-best..havoc gile
dmushmush-yeahhh..jumpe di final nanti
ezzy(kot)-dah semua gambar buruk macam tu..nk buat cam ne. ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...