Sunday, July 24, 2011

Rock The Youth 2011 (Frinjan)

Organizer: Gen-S & Frinjan
Tempat: Kompleks 3K, Subang Jaya
Tarikh: 23 Julai 2011, Sabtu
Masa: 10pagi - 12 tengah malam

Rock The Youth merupakan inisiatif Bahagian Pembangunan Belia, Majlis Sukan Negeri Selangor atau Gen-S dengan kerjasama Komuniti Frinjan Sempena Hari Belia Antarabangsa. Last time Pekan Frinjan telah diadakan di Laman Budaya Shah Alam pada Jun lepas dan aku berkesempatan pergi kesana. Kali ini aku pergi lagi untuk memeriahkan Frinjan.

Apa yang aku suka tentang program macam ni adalah konsert muzik mereka terdiri daripada Indie-indie band. Boleh kata semua mantap2. Semua indie dari penjualan pakaian, makanan, aksesori dan sebagainya.

Antara program yang diadakan di sana:
Bazar jualan (fesyen, buku, NGO, makanan dll)
Konsert muzik
Forum tentang isu-isu sosial, politik dan anak muda
Bengkel oleh NGO
Tayangan filem berkaitan isu-isu anak muda dan masyarakat
Pendaftaran pengundi



For more info, u can go to this blog Frinjan

2 comments:

[~ killerzonboard~ ] said...

pergh!! ade couple!! klo taw, nk gak aku pegi.. lame xlyan gig.. huuhuh~

fikri FAUZI said...

u shud u go there dude yesterday. aku pun pegi petang aja. malam artis yg perform lagi mantap2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...