Thursday, July 21, 2011

Festival Seni UNITEN (FSU) 2011



Venue: Dewan Seri Saujana UNITEN
Date: 20 July 2011 (Wednesday)
Time: 8pm to 11pm

Akhirnya, berakhir juga festival seni UNITEN 2011. terima kasih yang tidak terhingga buat semua peserta dan mana-mana pihak yang telah terlibat secara langsung mahupun tidak langsung. Dalam masa dua tahun akan datang barulah Festival ini akan menggegarkan UNITEN kembali.

Apa aku buat di sini? ya, aku perform. aku terlibat dengan gamelan, music melayu traditional. pernah tengok pontianak harum sundal malam? haa. itu la alat music dia. Malam tu, muzik gamelan telah di kontemporarikan oleh composer aswara dan juga along. memang syok perform malam tu. Tajuk lagu pun dah mantap, "EKAMATRA".

Macam2 budaya, tarian, persembahan dapat dilihat malam itu. Gambar pulak tak dapat nk snap banyak2 sebab aku lebih tertumpu dibalakng stage. Ini sahaja gambar yang aku sempat snap.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...