Wednesday, January 12, 2011

AJL 25 2010

Listening: Travie McCoy -Need You Now
Mood: Sleepy

o yea, semua maklum bahawa lagu ana rafalli telah mengondol tempat juara bagi anugerah juara lagu pada tahun ni. tiada kompromi walaupun ramai yg tidak puas hari atas kemenangan beliau termasuk aku. tapi, tahnia buat beliau. fisrt time masuk ajl n dapat jadi juara. cayalah. tapi sebenarnya aku agak kecewa dengan result juri. this is not fair. aku nk yuna n faizal tahir menang. tapi harapn tingaal kenangan.

komen aku sebagai audience, this year punya ajl memang meletup y'll. hahahaha. mantap dari last year. hafiz punya gimik mmg gile, aku hampir2 percaya. performance dari lagend2 kita mmg sumpah power sial. keluar je suara dari ziana zain, terus tegak segala bulu yg ada kat badan aku ni. ini bukti kemantapan performance dia.



thnx to faris sebab sponser ticket ajl tuk aku. thnx alot bro! ;D

3 comments:

[ faris ] said...

ehh ade jgk nme ak.no prob

Haikal Ramlee said...

AJL TERBAIKK!
:D

fikri FAUZI said...

faris-harus faris oi. ;D

haikal-yeah, bile pulak nk tgk kau perform atas pentas ajl ni kan. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...