Friday, February 5, 2010

bercengkerama di genting

Listening: Sleeq - Untuk Dia
Mood: Full
Playing: FB
Watching: nothing

lately, aku dengan kawan2 telah bercengkerama kat genting. act ni memang plan last2 minute. next time, kepada planner, kalau dah sampai kedestinasi yg korang nak tuju tu, baru text gua k. tayah text gua awal2 sangat. hahaha. nwy, walaupun aku lambat sampai, dengan masalah itu, masalah ini. atlas sampai gak aku kat serdang(tempat berkumpul). so, we start our journey. i miss the vidyo "where are we going tooo??where are we going too??".."GENTING!!!GENTING" jerit kanak2 riang yg excited nak ke genting. ;D . nwy. genting seriously sejuk hari tu. mungkin sebab nak hujan kot. nwy, that day was a hell cool of day, thnx guys! next time kita pergi sana kena naik la spaceshot. ere are few photo kat sana.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...