Thursday, September 2, 2010

23 ramadhan(versi masjid2 sedunia)

Listening to: Random song
Mood: Kuih raya
Playing: Mercun

"merdeka!! merdeka!!" selamat hari kemerdekaan melaysia. aku salute la pahlawan2 yang berjuang untuk memerdekakan malaysia. amik kau tabik spring. ;D sedar tak sedar, dah masuk hari ke23 ramadhan. ya, aku masih lagi puasa penuh. kau macam mana? mesti ade ponteng kan.

sungguh indah bukan masjid2 yang ada di dunia ni. kreatif bukan mereka? gambar diambil masa pergi terengganu beberapa bulan lepas. so, marilah kita memeriahkan masjid dengan pergi tarawikh ramai2 ye. kalau cantik je, tapi kosong buat ape kan.




oh ya, esok aku start semester break. gumbira sungguh rasa dihati. mana taknya, dalam 2 bulan duduk uniten, ni baru second time nak balik rumah. "what?? baru second time?? aku sendiri pun macam tak percaya je. tak sabar nak balik rumah ni. tunggu aku stesyen bukit jalil. aku nak memeriahkan cuti balik kampung ni. weeee ;D

4 comments:

FaizalSulaiman said...

subhanaAllah..cantiknyaaa

iqbalsyarie said...

cantik~!!apa nama masjid tu?

The Nerd said...

amazed :O
cantik , SANGAT !

fikri FAUZI said...

faizal-subhanllah..cantik bukan?
iba-masjid ape nth..aku pun tak ingat. ;D
nerd-lawa kan? ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...