Monday, April 12, 2010

kalau la aku anak donald trump

Listening to: 3OH!3 - Follow Me Down
Mood: XM
Thinking: XM too
Watching: TV3


simple tapi sumpat smart!! lu style beb! aku nak folow cara kau dress. kalau aku anak donald trump ke tak pun aku ni cucu ananda krisnan ke. boleh la dress macam kau. ni duit tade nak pakai ax la, guest la. harapan la wei. ahaha. bundle sudeyhh. up skit la, kita pegi uptown. kat sana lagi banyak pilihan. kepada mana2 datin ataupun sugar mummy yang nak jadi speedo, sila2 la isi borang J ye. xD . sejak kebelakangan ni aku banyak berangan, tu yang jerawat makin naik tu. kepada para blogger, sesiapa yang ada baju2 seperti diatas, hulur2 la skit ye, agak2 dah sempit tak muat, boleh didermakan kepada saya. tapi make sure saiz s, kalau x sah2 aku reject masuk kedai reject shop. LMAO xD

3 comments:

fakhruddin said...

ngahahaha. nak jadi kaya?? jom simpan duit g bandung ke, surabaya ke? jadi jutawan kat sana :)

Adam Arjuna said...
This comment has been removed by the author.
Adam Arjuna said...

baju ni brand ape beb??
mmg smart ar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...