Thursday, December 25, 2008


TAg2. This atTAG is from Hafiz Roslan

1.Anda rasa anda hot?
ha??
hot tu ape?tak pernah dengar pun..

2.Upload gambar kegemaran anda.

3.Kenapa anda suka gambar ini?
they are all my new besties.tade dorg busan kowtk kat uniten ni.

4.Bila kali terakhir kamu makan pizza?
Ntah la..da lupe la..rasenyer da lame ta makan pizza..

5.Lagu terakhir yang kamu dengar?
The Jonas Brother-Play My Music Full(Camp Rock OST).cant stop playing diz song

6.Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
leveling(hanyer certain people know what i mean)hu7

7.Selain nama kamu sendiri,apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
rahmat(perhaps)mesti ramai yg gelak 9t..

8.Tag lagi 4 orang
Haikalastar
apeas
ehsan
fadz

9.Siapa orang nombor satu?
haikal anak en. ramli. betul cakap apeas. star wannabe.haikal's "aku pun nak org tau yg aku ade bakat macam dorang"., kata haikal..hak3

10.Katakan sesuatu berkenaan orang nombor empat.
fadzli hassan.cartoonnnnnnnn.animeeeeeeeee..
huhuhu

11.Bagaimana pula orang nombor tiga?
pecah.patah.retak n etc..
p/s:bace sambil tergelak Evil..

12.Siapakah orang nombor dua?
hafiz, die ni simple guy. tpi...tade tapi2 lagi(macam dialog filem pulak)
hu7

4 comments:

::EHSANSNIPER:: said...

Bapak lawak ko nie..Hahaha..

HaikaLastaR said...

hahahahhaha.
lol..
XD
bukan wannabe.
impian
lol!

fikri FAUZI said...

smoge impian kau tercapai haikal!
huk4

fakhruddin said...

oit aku dah buat dah
pelik tol la tagg guna bm nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...